Geoblog.pl    rexxx    Podróże    Bornholm - Nexo    Nexo

Nexo

Dania
Dania, Nexø

Dopłyneliśmy po godzinie 10. Bornholm przywitał Nas słoneczną pogodą i spokojnym morzem.

Na twarzach ludzi widać było wyraźną ulgę. Sam w koncu mogłem też normalnie porozmawiac z dziewczyną.

Po wyjsciu ze statku udaliśmy sie do banku zeby wymienić PLN. Odrazu uprzedzam ze nie był to zbyt przemyślany krok z mojej strony. Kurs było bardzo niekorzystny i troszeczkę pieniedzy straciłem.

Spacerując po Nexo podziwialiśmy wszedobylski spokój :| Miasteczko jest tak senne ze można usnąć spacerujac. Doszliśmy do wniosku ze wejdziemy do sklepu na zakupy i udamy sie autobusem do sąsiedniego Balka poleżeć na plaży.

Sklep : nie polecam pieczywa duńskiego - JEST WSTĘTNE. Ceny zresztą też.

Komunikacja na Bornholmie działa bez zarzutu a jezykiem angielskim posługuje sie tam praktycznie każdy wiec z zakupem biletu i zaczerpnieciem kilku informacji nie było problemu.

Bilet normalny jest dosyć drogi ale na nogach iść nam sie nie chciało wiec skusiliśmy sie na podróż autobusem.